افرادی که از طریق یوتیوب میلیونر شدند
9. UberHaxorNova
7.7 میلیون دلار (1.1 میلیارد بازدید)
جیمز "نووا" ویلسون جونیور در آوریل 2008 به یوتیوب پیوست و برای بازی های ویدئویی مختلف راهنما و توضیح می گذاشت. او بیشتر به خاطر محتوای کمدی اش مشهور است و در حالی که به بیننده راهنمایی ها و ترفندهای مرحله های سخت هر بازی را یاد می دهد آن ها را با جوک هایش سرگرم نیز می کند. از زمانی که او برای خودش کانال درست کرده، موضوعات ویدئوهایش را به توضیحات بیشتر و متنوع تری در مورد بازی های ویدئویی گسترش داده و اغلب در ویدئوهایش از گیمرهای دیگر یوتیوب همکاری می کند و راهنمایی های ترکیبی از آن ها می گذارد.
8. CaptainSparklez
8.4 میلیون دلار (1.2 میلیارد بازدید)
یکی دیگر از گیمرهایی که سرگرمی خود را تبدیل به شغل کرد، CaptainSparklez بود که اولین ویدئوی خود را در جولای 2013 آپلود کرد، بنابراین او در دنیای یوتیوب تازه وارد محسوب می شود، ولی موفقیت او عظیم بود. او در ابتدا برای افرادی که در مرحله دشوار بازی Minecraft گیر می کردند، توضیح و راهنمایی ویدئویی می گذاشت، ولی در همین موضوعات متوقف نشد. او کانال خود را به مکانی برای چیزهای دیگر از جمله ویدئوهای آموزشی برای بازی های دیگر و ویدئوهای کمدی با استفاده از بازی های معروف و محبوب تبدیل کرد. او حتی موزیک ویدئوهایی بر اساس موزیک ویدئوهای محبوب سال درست کرد.
7. JennaMarbles
9.1 میلیون دلار (1.3 میلیارد بازدید)
جنا ان. موری با نام مستعار "Jenna Marbles” با ویدئوی مشهور خود تحت عنوان "چطور مردم را گول بزنید تا فکر کنند خوش قیافه هستید" موفقیت و شهرت آنی در یوتیوب کسب کرد و در هفته اول آپلود ویدئوی خود بیش از 5.3 میلیون بازدید دریافت کرد. او با ویدئوی "چطور از حرف زدن با افرادی که نمی خواهید با آن ها حرف بزنید، اجتناب کنید" حتی توجه نیویورک تایمز و ای بی سی نیوز را نیز به ویدئوی خود جلب کرد. او تصمیم گرفت از نام مستعار به جای نام رسمی اش استفاده کند تا مادرش متوجه ویدئوهایی که او در یوتیوب می گذارد، نشود. او هنوز هم به طور منظم برای طرفدارانش ویدئو می گذارد و حتی در ویدئوهای The Annoying Orange و Epic Rap Battles بازی کرده و یکی از مشهورترین زنان یوتیوب است.
6. TobyGames
10.5 میلیون دلار (1.5 میلیارد بازدید)
توبی ترنر، کمدین آمریکایی، در سال 2006 به یوتیوب پیوست و قطعه کوتاه کمدی خود را بر اساس فیلم سینمایی "کلیک" منتشر کرد. او خیلی زود تبدیل به سوپراستار یوتیوب شد و ریمیکس های جالبی درست کرد. توبی پس از آن به لوس آنجلس نقل مکان کرد تا به عنوان کمدین کار کند. او گاهی در ویدئوهای یوتیوبرهای معروف دیگر حضور می یابد.
5. RealAnnoyingOrange
13.3 میلیون دلار (1.9 میلیارد بازدید)
دین بودیهیمر در سال 2009 مجموعه The Annoying Orange را راه اندازی نمود که ستاره آن یک پرتقال شبیه انسان است که میوه ها و سبزیجات دیگر اطرافش را آزار می دهد. او با مفهوم میوه های سخنگو غریبه نبود، زیرا قبلاً در JibJab مجموعه ویدئوهایی با شخصیت ها و داستان های متفاوت در مورد میوه ها ساخته بود. ظاهراً نقش اصلی یک سیب بوده، ولی چون درست کردن چهره انسانی روی میوه دشوار بوده، از ایده پرتقال استفاده می شود. بودیهیمر قصد داشت فقط یک ویدئو در یوتیوب بگذارد که به خاطر محبوبیت ویدئوی اولش تصمیم گرفت که یک مجموعه کامل بسازد. او کانالی به نام RealAnnoyingOrange راه اندازی کرد و مجموعه کاملی را به آن اختصاص داد. از زمان راه اندازی این کانال یکی از محبوب ترین کانال های یوتیوب شده است و به طور منظم اپیزودهای جدید به آن اضافه می شود.
4. BlueXephos
16.1 میلیون دلار (2.3 میلیارد بازدید)
باز هم مدرک دیگری مبنی بر این که یوتیوب در میان گیمرها محبوب است: BlueXephos یک کانال مهم در یوتیوب است که برای گروه Yogscast ساخته شده است و این گروه از یک سری گیمر که با هم دوست هستند، تشکیل شده است. این کانال در سال 2008 توسط اعضای اصلی این گروه یعنی لوئیس بریندلی و سایمون لین تأسیس شد و محتوای اصلی این کانال ارائه راهنمایی های تصویری برای بازی های محبوب ویدئویی و توضیح کمدی بازی ها است. این کانال اغلب ویدئوهای اعضای مؤسس و دوستان آن ها را آپلود می کند که مراحل دشوار بازی ها را با توضیحات فراوان، سناریوهای جالب و صداگذاری های کمدی نشان می دهد. در مارس 2013، این کانال پربازدید ترین و دومین کانال پر عضو یوتیوب شد و سایمون و لوئیس، دو سال پیاپی جایزه "بهترین گیمر یوتیوب" را در Joystick Awards دریافت کردند.
3. RayWilliamJohnson
18.2 میلیون دلار (2.6 میلیارد بازدید)
ری ویلیام جانسون، ویدئو بلاگر (ولاگر) اهل اوکلاهما سیتی است. این ولاگر در سال 2011 آنقدر ویدئوهایش تماشا شده بود که می گویند شش تا از 20 ویدئوی پربازدید ماه یوتیوب متعلق به او بوده است. جانسون با مجموعه Equals Three شهرت به دست آورد. او در این ویدئو نظریات و توضیحاتی در مورد ویدئوهای پربازدید می گذاشت. او ترانه سرای ماهری نیز هستند و در ژانرهای مختلف ترانه می سراید و از این موزیک ها در ویدئوهایش استفاده می کند. او با استعداد و خوش زبانی در توضیحات، هنوز هم بیننده های زیادی در یوتیوب دارد و بینندگان نظریات او را گاهی آموزنده و گاهی بی ادبانه توصیف می کنند.
2. Smosh
19.6 میلیون دلار (2.8 میلیارد بازدید)
Smosh یک گروه دو نفره کمدی در یوتیوب است که اعضای آن یان هیکاکس و آنتونی پادیلا هستند. آن ها در پائیز 2005 کانال یوتیوب خود را راه اندازی کردند. ویدئوهای آن ها شامل لب خوانی آهنگ های محبوب دنیا و موضوعات تلویزیونی می شد. آن ها با ویدئوی آهنگی با موضوع پوکمون بیش از 27 میلیون بیننده به دست آوردند و این ویدئو محبوب ترین ویدئوی آن زمان شد. به علت قوانین کپی رایت، کمپانی پوکمون این ویدئو را از سایت حذف کرد، ولی در سال 2010 Smosh این آهنگ را بازسازی کرد و کلمات آن را تغییر داد تا اعتراض بیشتری به کمپانی پوکمون نماید. از سال 2006، Smosh کلیپ های کمدی و مجموعه های دیگر ساخت که هنوز هم آپدیت می شوند و محبوب هستند.
1. Pewdiepie
21 میلیون دلار (بیش از 3 میلیارد بازدید)
Pewdiepie که با نام Felix Arvid Ulf Kjellberg هم شناخته می شود، یک ولاگر سوئدی در یوتیوب است که ویدئوهای او ابتدا بر دنیای بازی های ویدئویی متمرکز بود. تخصص او در ویدئوهای Let’s Play است که در این ویدئوها او بازی های مختلفی را بازی می کند و توضیح می دهد و ژانر این بازی ها بیشتر اکشن و ترسناک است. در دسامبر 2013، او بیش از 17 میلیون عضو داشت و تعداد اعضای او بیشتر نیز می شود. بین ماه های آگوست و نوامبر 2013، Pewdiepie یکی از پرعضو ترین کانال های یوتیوب نیز بود.
7.7 میلیون دلار (1.1 میلیارد بازدید)
جیمز "نووا" ویلسون جونیور در آوریل 2008 به یوتیوب پیوست و برای بازی های ویدئویی مختلف راهنما و توضیح می گذاشت. او بیشتر به خاطر محتوای کمدی اش مشهور است و در حالی که به بیننده راهنمایی ها و ترفندهای مرحله های سخت هر بازی را یاد می دهد آن ها را با جوک هایش سرگرم نیز می کند. از زمانی که او برای خودش کانال درست کرده، موضوعات ویدئوهایش را به توضیحات بیشتر و متنوع تری در مورد بازی های ویدئویی گسترش داده و اغلب در ویدئوهایش از گیمرهای دیگر یوتیوب همکاری می کند و راهنمایی های ترکیبی از آن ها می گذارد.
8. CaptainSparklez
8.4 میلیون دلار (1.2 میلیارد بازدید)
یکی دیگر از گیمرهایی که سرگرمی خود را تبدیل به شغل کرد، CaptainSparklez بود که اولین ویدئوی خود را در جولای 2013 آپلود کرد، بنابراین او در دنیای یوتیوب تازه وارد محسوب می شود، ولی موفقیت او عظیم بود. او در ابتدا برای افرادی که در مرحله دشوار بازی Minecraft گیر می کردند، توضیح و راهنمایی ویدئویی می گذاشت، ولی در همین موضوعات متوقف نشد. او کانال خود را به مکانی برای چیزهای دیگر از جمله ویدئوهای آموزشی برای بازی های دیگر و ویدئوهای کمدی با استفاده از بازی های معروف و محبوب تبدیل کرد. او حتی موزیک ویدئوهایی بر اساس موزیک ویدئوهای محبوب سال درست کرد.
7. JennaMarbles
9.1 میلیون دلار (1.3 میلیارد بازدید)
جنا ان. موری با نام مستعار "Jenna Marbles” با ویدئوی مشهور خود تحت عنوان "چطور مردم را گول بزنید تا فکر کنند خوش قیافه هستید" موفقیت و شهرت آنی در یوتیوب کسب کرد و در هفته اول آپلود ویدئوی خود بیش از 5.3 میلیون بازدید دریافت کرد. او با ویدئوی "چطور از حرف زدن با افرادی که نمی خواهید با آن ها حرف بزنید، اجتناب کنید" حتی توجه نیویورک تایمز و ای بی سی نیوز را نیز به ویدئوی خود جلب کرد. او تصمیم گرفت از نام مستعار به جای نام رسمی اش استفاده کند تا مادرش متوجه ویدئوهایی که او در یوتیوب می گذارد، نشود. او هنوز هم به طور منظم برای طرفدارانش ویدئو می گذارد و حتی در ویدئوهای The Annoying Orange و Epic Rap Battles بازی کرده و یکی از مشهورترین زنان یوتیوب است.
6. TobyGames
10.5 میلیون دلار (1.5 میلیارد بازدید)
توبی ترنر، کمدین آمریکایی، در سال 2006 به یوتیوب پیوست و قطعه کوتاه کمدی خود را بر اساس فیلم سینمایی "کلیک" منتشر کرد. او خیلی زود تبدیل به سوپراستار یوتیوب شد و ریمیکس های جالبی درست کرد. توبی پس از آن به لوس آنجلس نقل مکان کرد تا به عنوان کمدین کار کند. او گاهی در ویدئوهای یوتیوبرهای معروف دیگر حضور می یابد.
5. RealAnnoyingOrange
13.3 میلیون دلار (1.9 میلیارد بازدید)
دین بودیهیمر در سال 2009 مجموعه The Annoying Orange را راه اندازی نمود که ستاره آن یک پرتقال شبیه انسان است که میوه ها و سبزیجات دیگر اطرافش را آزار می دهد. او با مفهوم میوه های سخنگو غریبه نبود، زیرا قبلاً در JibJab مجموعه ویدئوهایی با شخصیت ها و داستان های متفاوت در مورد میوه ها ساخته بود. ظاهراً نقش اصلی یک سیب بوده، ولی چون درست کردن چهره انسانی روی میوه دشوار بوده، از ایده پرتقال استفاده می شود. بودیهیمر قصد داشت فقط یک ویدئو در یوتیوب بگذارد که به خاطر محبوبیت ویدئوی اولش تصمیم گرفت که یک مجموعه کامل بسازد. او کانالی به نام RealAnnoyingOrange راه اندازی کرد و مجموعه کاملی را به آن اختصاص داد. از زمان راه اندازی این کانال یکی از محبوب ترین کانال های یوتیوب شده است و به طور منظم اپیزودهای جدید به آن اضافه می شود.
4. BlueXephos
16.1 میلیون دلار (2.3 میلیارد بازدید)
باز هم مدرک دیگری مبنی بر این که یوتیوب در میان گیمرها محبوب است: BlueXephos یک کانال مهم در یوتیوب است که برای گروه Yogscast ساخته شده است و این گروه از یک سری گیمر که با هم دوست هستند، تشکیل شده است. این کانال در سال 2008 توسط اعضای اصلی این گروه یعنی لوئیس بریندلی و سایمون لین تأسیس شد و محتوای اصلی این کانال ارائه راهنمایی های تصویری برای بازی های محبوب ویدئویی و توضیح کمدی بازی ها است. این کانال اغلب ویدئوهای اعضای مؤسس و دوستان آن ها را آپلود می کند که مراحل دشوار بازی ها را با توضیحات فراوان، سناریوهای جالب و صداگذاری های کمدی نشان می دهد. در مارس 2013، این کانال پربازدید ترین و دومین کانال پر عضو یوتیوب شد و سایمون و لوئیس، دو سال پیاپی جایزه "بهترین گیمر یوتیوب" را در Joystick Awards دریافت کردند.
3. RayWilliamJohnson
18.2 میلیون دلار (2.6 میلیارد بازدید)
ری ویلیام جانسون، ویدئو بلاگر (ولاگر) اهل اوکلاهما سیتی است. این ولاگر در سال 2011 آنقدر ویدئوهایش تماشا شده بود که می گویند شش تا از 20 ویدئوی پربازدید ماه یوتیوب متعلق به او بوده است. جانسون با مجموعه Equals Three شهرت به دست آورد. او در این ویدئو نظریات و توضیحاتی در مورد ویدئوهای پربازدید می گذاشت. او ترانه سرای ماهری نیز هستند و در ژانرهای مختلف ترانه می سراید و از این موزیک ها در ویدئوهایش استفاده می کند. او با استعداد و خوش زبانی در توضیحات، هنوز هم بیننده های زیادی در یوتیوب دارد و بینندگان نظریات او را گاهی آموزنده و گاهی بی ادبانه توصیف می کنند.
2. Smosh
19.6 میلیون دلار (2.8 میلیارد بازدید)
Smosh یک گروه دو نفره کمدی در یوتیوب است که اعضای آن یان هیکاکس و آنتونی پادیلا هستند. آن ها در پائیز 2005 کانال یوتیوب خود را راه اندازی کردند. ویدئوهای آن ها شامل لب خوانی آهنگ های محبوب دنیا و موضوعات تلویزیونی می شد. آن ها با ویدئوی آهنگی با موضوع پوکمون بیش از 27 میلیون بیننده به دست آوردند و این ویدئو محبوب ترین ویدئوی آن زمان شد. به علت قوانین کپی رایت، کمپانی پوکمون این ویدئو را از سایت حذف کرد، ولی در سال 2010 Smosh این آهنگ را بازسازی کرد و کلمات آن را تغییر داد تا اعتراض بیشتری به کمپانی پوکمون نماید. از سال 2006، Smosh کلیپ های کمدی و مجموعه های دیگر ساخت که هنوز هم آپدیت می شوند و محبوب هستند.
1. Pewdiepie
21 میلیون دلار (بیش از 3 میلیارد بازدید)
Pewdiepie که با نام Felix Arvid Ulf Kjellberg هم شناخته می شود، یک ولاگر سوئدی در یوتیوب است که ویدئوهای او ابتدا بر دنیای بازی های ویدئویی متمرکز بود. تخصص او در ویدئوهای Let’s Play است که در این ویدئوها او بازی های مختلفی را بازی می کند و توضیح می دهد و ژانر این بازی ها بیشتر اکشن و ترسناک است. در دسامبر 2013، او بیش از 17 میلیون عضو داشت و تعداد اعضای او بیشتر نیز می شود. بین ماه های آگوست و نوامبر 2013، Pewdiepie یکی از پرعضو ترین کانال های یوتیوب نیز بود.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم دی ۱۳۹۲ ساعت 13:44 توسط متین
|








